först har vi skolan

Idag hade vi engelska i skolan bara, före och efter lunch. och lunchen var blääää. fakkin köttfärsrutor? jag menar, come on, har ni inget bättre och komma med? när ska ni fatta att ingen äter de där jädrans köttfärsrutorna som ser ut som hundmat...
på engelskan kollade vi klart Wall-e allafall och svarade på frågorna till det. haha Madde messade "wall-e är så söt xD" när vi kollade filmen. så sött!
sen hade vi ju glos förhöret, ja ni kan ju bara gissa hur bra det gick där? sådär va.. jag hade faktiskt pluggat men allt satte sig inte riktigt i mitt huvud. Så det var ju lite synd ju.
Men hade allafall tur med vädret, right? typ vårväder ute nu redan, känns grymt skönt. får massa lyckokänslor inuti mig. vakna med ett leende på läpparna liksom. så det känns ju bra. :D

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0