ojskipojski

jag har fan gjort 4 inlägg idag, jag ligger på hårt idag jag. fifan.
allafall efter skolan så drog jag och Madde till täby för och ta ut bio biljetterna, men när vi kom dit (lite innan 15.00)
så ser vi att det inte öppnar förens kl 17.00. så det var ju lite tragiskt. Så vi gick runt i 2 timmar och väntade, åt happy meal på mcdonalds, Maddis bjöd mig, den sötentöten!
sen köpte hon grädde och sylt, för hon skulle göra pannkakor, gott.
sen tillslut så öppnade ju dom, så då fixade vi dom jädrans biljetterna och drog hem.
Så jag kom hem, åt middag och åkte sen till Vallentuna Centrum med Pappsen, då han bland annat tog ut 400 kr till mig, fick även med mig en choklad och tuggummin. snäll pappi man har! mami oxå dåra för det var ju typ hennes pengar vi betala med, hihi :D

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0