jag är trötter

om jag får välja så skulle jag sova nu asso. men det kan man ju inte för snart kommer min kusin hit, och syrran och hennes polare, han behöver nämligen vår åsikt på en grej. mer är inte nödvändigt och berätta.
hade min första försovning på året idag, inte bra..inte bra alls. men sånt händer ju. Sen var det ju gympa och då var det dancing time, bugg. då skulle vi tjejer välja en grabb för vi var 4 tjejer och typ 8 killar, så det var jätte kul för Sabina och Jenny sprang båda till Hampus. lite catfight vet ni, men Jenny vann. 
sen vart det spagetti och köttfärs till lunch,gott! sen hade vi handel och efter det hade vi svenska och då lyssna vi på ljudbok. Ett öga rött. har för övrigt sett filmen men minns inte riktigt hur den var.. och det är jätte jobbigt att läsa boken för gramatiken är ju dålig med flit oxå.. exempel "sen pappa kommer hem och i hallen vi nästan krockar och förstås jag behöver inte säga walla". skit drygt. man fattar ju inget. hur f*n kan man ens få sälja den boken?!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0