8-9 Juli

I fredags - så solade jag på min balkong hela dagen sen så drog jag och träffade Ronja i centrum,har inte träffat henne på typ hela lovet för hon jobbar, men så vi snackade ett tag och så sen tog hon tåget hem. Sen träffade jag Sofie en stund oxå och vi satt ute i solen ett tag och chillade,sen efter middagen så gick jag till centrum och köpte gott till mig och Mollie, så träffade jag upp henne så satt vi ute och snacka och åt choklad. Sen gick jag hem och kort efter det så hämta Julle och hans mamma upp mig runt halv 11,så åkte vi hem till dom och myste. han fick en present av mig oxå.
I lördags - På dagen så solade och badade jag och Julle, sen på kvällen så firade vi Julles pappa som har fyllt år. Så lite släkt kom över och vi åt grillat och tårta. Sen bastade vi lite oxå. Och just det jag fick en jättefin ring av äkta guld som hade varit hans mammas, den betydde mycket för henne och sånt. Jag blev jätterörd när jag fick den, så rörd så jag började gråta. hehe.
Jobbar på brännan.
present från mig till baby. I den var det ett kors halsband.
Guldringen jag fick.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0