fredagskväll + lördag.

Fredags - Eftersom jag kom till Julle typ kl 00.00 så gjorde vi inte så mycket. Vi kollade på "Liar Liar", den var väldigt kul. Sen somnade vi efter den.
Lördags - Min bebi åkte till Finland..så dom skjutsa hem mig och jag sa hejdå och så. Sen ringde Ronja så jag drog hem till henne, vi fixade till oss sen hjälpte vi Micke och Nicklas med maten som var hamburgare, sen satt vi ute och käkade, gott var det. Sen så cyklade jag och Ronja till station och en cykel var jätteliten så det såg jättekul ut. Men allafall så åkte vi till centrum där vi väntade upp Espri, sen när hon hade kommit tog vi tåget in till stockholm. På tåget träffade vi Sara brattberger, och så kom det fram en kille som började prata med oss, han hade tydligen gått i vår skola men tagit studenten i år. Aldrig sett människan förut haha. Men allafall vi drog till Tendai i danderyd och så var vi där rätt länge, jag badade jacuzzi med grabbarna. Vi åkte typ hem 5 på morgon. Jag sov över hos Espri.
haha han ser så söt ut på denna bild.
bye bye lilla gangster.
cykla till station.
Såhär såg jag ut.
Tendai har uppstoppade djur i sitt hus.. läskigt
Ronja,Espri och Tendai.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0