fredags, både kul och inte.

Felipes födelsedagsfirande i stan, åkte in med Jenni och Espri och i stan mötte vi upp Rebecka,Sally,Madde och Jossan. Så drog vi dit och där var även Ronja + massa andra man kände. Och massa folk man inte kände oxå. Vi kom dit 23.00 och så åkte vi hem när det var morgon, kom hem typ 06.00. Allt var kul förutom att min kamera blev snodd, och min plånbok, men vi hittade plånboken men då var busskortet borta. Så jag vart ledsen, mest för kameran då, så om ni har sett en Panasonic kamera som är svart hör av er till mig, skulle uppskattas! kanske hittelön oxå? ;)
Men så ni får typ nöja er med min mobilkamera framöver. lär ju typ få en ny på min födelsedag, men kul då att man fyller om ett halvår. jo men lite tur då att födelsedagen inte redan varit i år..måste ju tänka lite positivt allafall. typiskt att det ska hända mig, alltid!!!
Vem ska nu ta massa bilder om inte jag?
saknar den ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0