i lördags

hejsan igår så åkte jag och älskling till stan för att kolla bio. När vi hämtat ut biljetterna bestämde vi oss för att köpa lite bär som vi skulle ha på bion. Finns ju massa stånd som säljer sånt vid Hötorget men de flesta hade redan plockat undan deras stånd men vi fick syn på en som sålde jordgubbar och hallon, 2 paket jordgubbar för 20 kr, bra erbjudande så vi köpte det, sen köpte vi de hallon som var kvar (3 paket) och sen fick vi med oss ytterligare 2 paket jordgubbar på nåt sätt (säljaren ville bli av med allt). Så där satt vi med 4 paket jordgubbar och 3 paket hallon haha. Så kommer en tiggare fram till oss och vill ha några kronor så jag ger henne det, så ber hon om ett paket jordgubbar så vi ger henne det oxå. Två min senare kommer ytterligare en tiggare fram och ber om att få en jordgubbe så det får hon. Vi bestämmer oss för att gå därifrån och går in på Ica och köper oss varsin fruktsallad och choklad. Tillslut är det dags för bio, vi såg på Friends with kids, den var rolig.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0