Golf + VM

Igår så golfade jag, Julle och hans bror ett tag, det har blivit standard typ haha. Jag vann dessutom över hans bror en gång, har varit nära flera gånger men har alltid klantat till det.. typiskt mig :)
Gick hem sen, stoppa lite mat i våra magar och sen åkte jag,Julle och hans pappa till Globen för att se VM match,Norge-Tyskland. Efter 20 sek av matchen börjat så gör Norge sitt första mål och sen fortsatte det på samma spår och 1:a perioden slutar 3-0. Andra perioden sluta med 9-1 och Norge vann tillslut med 12-4. Första VM-matchen jag var på, det var väldigt kul faktiskt! Sov hemma hos älskling sen, mys.
norska hejaklacken
tyska hejaklacken
Jag med VM fågeln
matchen slut
biljetten

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0