födelsefirande

Hej idag åkte jag och älskling till Täby då jag skulle till tandläkaren och laga ett hål. Sen åkte vi till Arninge och handla lite matvaror och pumpor.
På kvällen åkte jag in till stan för att äta buffe på restaurangen Rice och fira Sofies födelsedag. Åkte in med Sofie,Erika och Hanna och sen träffa vi resten där. Vi var 11 stycken. Maten var god och jag testa sushi för första gången, det var faktiskt helt okej!
Nu ligger jag i sängen med älskling och kollar svampbob och ska sova, godnatt!

Sofie fick detta i present från mig

sushi tallrik som jag,Hanna och Erika dela på

min portion med mat

efterrätt, frukt och glass

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Sofie

Tack stumpan! Trevligt vi hade tycker jag =)

Svar: ja det hade vi :D
Kristina Annas

2012-11-01 @ 00:52:38
URL: http://nobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0