fredag!

Idag vaknar man tidigt för man börjar skolan kl 8.20 och när man kommer dit så får man reda på att läraren är sjuk. Så då hade man dötid fram tills nästa lektion som inte var förens 11.50..
Som tur var kom älskling och hämta mig så vi åkte hem till han och käka lite frukost och chillade.
Sen hade jag min lektion och slutade runt kl 14. Då drog jag hem och sen kom mina vänner, Sofie, Johanna, Jenni och Mollie. Vi spelade kort och drack te.
På kvällen så var vi hos Espri och kolla X-factor och ba hängde. Det var trevligt!
Jobbar hela helgen så måste sova nu, godnatt!

typ standard

Johanna

Espris hund Alba snodde min plats i soffan. Så söt!


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0