måndag 26 nov

Då var det måndag igen, kom till skolan 8.20 och hade projektarbete. Då fick jag reda på att lektionerna vi skulle ha efter lunch blev inställt för läraren var sjuk (standard). Eftersom projektarbete är på valfri plats så drog jag hem och sen gymma jag med älskling. Han körde rätt hårt med mig så är helt slut i kroppen nu.

BTW har äntligen fått ett nytt minneskort, hade 2 GB och nu har jag 4 GB. Så himla skönt, kan ha massa fler låtar och bilder nu, slipper radera hela tiden för att få plats med nytt. Fick dock installerna alla appar igen men det var inte så jobbigt, lätt värt.
Nu ska jag sova bredvid älskling som slockat, sovmorgon till 10 imorgon, nice!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0