tisdag 13 nov

Tjena idag så käka jag lunch på Biscotti med Sabina och Madde. Käkade kyckling curry pasta som är så himla gott!
Sen hade vi det här testet om världens stora länder (typ 50 st) och jag hade 100% rätt och det tog mig 1.36 min så jag är nöjd, lärarens rekord var typ 1.24 så jag var inte långt ifrån! Asso det är ett speciellt program på datorn så det är därför jag vet exakt tid och så om ni undra. På torsdag ska vi kunna alla länder i Europa oxå.
Efter skolan var jag med älskling och på kvällen så gymma jag. Sprang en mil på crosstrainer och lite annat. Nu är jag helt slut och ska sova snart, väntar på älskling som är påväg hit. Börjar 11.50 imorgon, lagom Nice!

min goda lunch

dricka te och käka havreboll under lektion



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0