Fredag den 19 april

Hej idag kom älskling med sin kompis förbi och hälsa på mig på praktiken, trevligt!
Det var förresten sista dagen där idag. Jag fick en väska med lite saker i som avskedspresent.
När jag var påväg därifrån så stötte jag på mamma utanför så vi gick in igen och det sluta med att jag köpte en orange kofta och ett 3D bokmärke. Men koftan hade en konstig ärm så ska nog lämna tillbaka den. Efter det jobbade jag på Kappahl från 16-20.
När jag slutat där så kom älskling och hämta mig och vi åkte till hans morbror i Sollentuna. Det var nämligen födelsedagsfirade för hans fru och yngsta dottern. Det var trevligt :-)
Nu måste jag verkligen sova, upp och jobba imorgon ju!


sakerna jag fick från praktiken

sakerna jag köpte




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0