Julafton igår

Hej igår var det julafton och den började hemma hos älskling där vi åt lite mat, öppna julklappar och kolla Kalle Anka. Sen åkte vi hem till mig och där var min äldsta faster, hennes man, hennes son och hans tjej på besök. Vi åt mat, kollade på Victoria Secret show och spelade spel. Mitt lag vann!
I julklapp fick jag 500 kr av mina föräldrar, två nagelpåfyllningar och en resa till London eller New York av svärmor och av älskling fick jag ögonskugga, mascara, nagellack och Britney Spears parfym. Tack för alla julklappar, jag blev supernöjd! :-)
Av mig fick älskling grå mjukiskläder (tröja och byxa), en röd slips och en mörkblå piketröja men ska byta färg och storlek på den. Svärmor fick ett doftljus, en stickad tröja, 5-pack julstrumpor, tomte-julgranspynt (3 st) och två små hus som lyser. Mamma fick ett doftljus, en lykta, örhängen och ett halsband. Pappa fick tre shotglas som lyser när man häller i vätska och så fick han en smaktillsats för alkohol. Sen fick dem en gemensam julklapp från mig som innehöll fyra ryska dockor som man hänger i granen (köpte den i Norge). Alla blev glada över sina julklappar, jag tycker det är mycket roligare att ge än att få.
Jag hade iaf en mysig julafton! :-)



Julklapparna jag fick från älskling.

Julklapparna som pappa fick av mig.

Julklapparna som mamma fick av mig.

En av de ryska dockor som föräldrarna fick av mig.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0