back to School

Första skoldagen på det nya året idag! Började kl 10 och hade svenska och efter lunch var det projektarbete. Gick till banken med älskling efter skolan och hämta ut min första lön, äntligen! Fick den 21 dec men har inte hunnit gå dit för det har alltid varit stängt de gånger jag haft tid att gå dit...typiskt. Men nu har jag den tillslut, härligt!
Sen på kvällen har jag gymmat, det krylla av folk asso man kunde knappt ta sig fram i korridoren. Det var kaos! Men jag körde zumba, de var länge sen sist så det var kul.
Nu är älskling här och vi ska väl snart sova, jag är tröttis.

nummerlappen på swedbank. Det är lite fel på datum och tid haha




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0