27 juni torsdag

Hej idag åkte jag till Täby centrum för jag skulle till tandläkaren men jag var lite sen så jag fick en ny tid istället. Värt och åka dit bara för att få en ny tid.
Nä det tycker inte jag så jag gick runt lite i butiker ett tag. Fynda lite på rean när man ändå hade tagit sig dit liksom. Köpte en kavaj och två tröjor från MQ. Sen köpte jag ett mysigt kort till älskling och en nyckelringspenna från Gallerix. Sista affären var GinaTricot och där köpte jag ett linne, en topp, sex st trosor och make-up remover.
Brukar inte handla i dem butikerna så mycket, handlar mest på H&M och Kappahl men ibland är det kul att variera lite :-)
Mötte upp älskling i Vallentuna och vi gick till Biscotti där jag åt kyckling curry pasta, det är så gott!
Resten av dagen har vi varit hemma hos mig.
Imorgon åker vi till skärgården och stannar där hela helgen, det ska bli roligt! hoppas det blir fint väder bara :-)


från MQ

från Gina Tricot

Penna från Gallerix


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0