Sista maj

Hej i fredags var det sista maj och även sista dagen på praktiken/jobbet. Känns trist, vill ju inte sluta där!
Men jag fick en studentbukett och 400 kr presentkort av dom. Tack!
Jag käka lunch på Melanders med Älskling och hans vän Kalle. Lax, potatis och romsås, mums. Älskling bjöd mig på det, tack sötnos!
Sen testa vi chillbox för första gången i vårt liv. Det var gott men rätt dyrt.
När jag hade slutat på praktiken så köpte jag en turkosblå bikini och en BH därifrån. Sen mötte jag upp älskling och hans föräldrar och vi kolla runt lite i butiker innan bion börja. Jag hitta en jättefin studentklänning inne på Diabless som jag köpte. Har ju redan köpt en klänning från Vero Moda men det är bara att lämna tillbaka. Sen handla vi smått och gott inne på hemköp som vi skulle ha till bion. Vi såg 'Baksmällan 3' och den var rolig bortsett från att de lyfter fram droger som något positivt. Och jag gillar inte när djur dör (fast jag vet att de är på låtsas). Men annars var den bra!
Efter bion åkte vi hem till älskling och hans mamma gjorde blonda slingor i mitt hår. Tack så mycket!
haha det var en händelserik dag igår kan man säga :-)

Presenten från Jobbet

Melanders och chillbox

Bikini,BH, studentklänning i påse (blir suprise när dagen kommer)


bion




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0