Igår

hejsan igår var det fredag och jag jobbade till kl 18 på min praktik. Min lärare Birgitta kom och hälsa på och min älskling och hans kompis kom oxå och hälsade. Sen när jag slutat så köpte jag två nagellack från H&M och sen åkte jag tåget hem med mamma. På kvällen kom Julle och jag och syrran gick till centrum för att köpa lite att knappra på. Jag köpte frukt och choklad, hon köpte chips, grönsaker och dip. Så kom vi hem igen och hela familjen (utom mamma) samlades i mitt rum för att kolla VM hockey, Sveriges första vm match i år och dom mötte Schweiz och förlora med 3-2. Bra match ändå! Sen kollade vi på filmen 'the Lovely bones' som gick på tv, även kallad 'flickan från ovan' på svenska. Har sett den förut men ändå :-)








Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0