Norge

Jag och älskling tog ju en road trip till Norge i tisdags och kom hem igår (19-21 nov). Vi bodde på ett vandrarhem i Oslo. Vi kom fram på eftermiddagen och så handla vi mat och sen hade älskling hockey träning på kvällen. På onsdagen tog vi en promenad på dagen och upptäckte ett ute gym och en klätterställning som vi utforskade. Sen hitta vi en mysig butik och där köpte jag en julklapp till mina föräldrar. Till sist avrundade vi med fika på Espresso house innan älsklingen skulle iväg på träning.
Igår (på torsdagen) så checka vi ut från vandrarhemmet kl 10 och sen åkte vi till Oslo centrum och promenerade runt där. Sen avslutade vi med en fika på Espresso house igen. Efter det träna älskling en sista gång innan vi åkte hem. Vi kom fram hem till mig runt halv ett på natten.
Det var förresten första resan vi gjorde på tu man hand. Det var supermysigt! :-)













Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0