söndag

Hej idag har jag jobbat, samma tid som igår.
Jag köpte även en blus därifrån :-)
Sen är jag ju fortfarande på jakt efter en röd klänning och jag hittade en jättefin från Dea Axelssons som jag ville ha men men fanns inte i storlek M. Jag kunde ju visserligen ha S men jag kände att det skulle sitta bättre med en större så jag köpte den inte. Det är ju då typiskt att när man väl hittar den man vill ha så finns inte rätt storlek kvar. Jag kanske skulle köpt den i storlek S ändå. Åh nu ångrar jag mig att jag inte gjorde det! :-(
Det fanns ju bara en kvar i den storleken så den kommer säkert vara slut när jag kommer dit nästa gång.

blusen jag köpte på jobbet

klänningen från D.A som jag ville ha.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0