14 september

Hej igår fyllde min mamma 41 år och hon fick blommor, choklad och ett par örhängen från mig och älskling. Hoppas hon blev nöjd!
Vi var iaf bjudna på 60-års jubileum i Kragsta för att fira en vän till vår familj som fyllde år i somras och eftersom alla är bortresa under sommaren valde dom att ha festen nu istället.
Det var roligt, det var massa olika lekar och två tävlingar oxå, pappa vann en tävling i vem som kan dansa bäst sittandes på en stol, grattis till det!
Träffade min kusin för första gången på två år eftersom hon har bott i New York. Så det var kul och se henne igen! :-)
Sen var det naturligtvis god mat oxå och det är alltid lika trevligt att träffa släkt och vänner :-)










Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0