Måndag 20 Jan

Hej! Jag var ju ledig i helgen så i lördags tog jag det bara hur lungt som helst och typ låg i soffan och kollade på tv hela dagen hemma hos älskling. Haha jag fick väl lite dåligt samvete för att jag inte hade rört ett finger på hela dagen men sen tänkte jag att ibland får man ju unna sig det. I söndags gymmade jag med älskling och hans bror och efter det körde jag ett zumba pass oxå (då var samvetet på topp igen).
Idag har jag bara jobbat från 12-20. Vi fick ingen leverans av varor idag och sorteringsverket var tömt och sen var det inte så himla mycket kunder heller nu innan lön så det fanns inte så jätte mycket att göra men man får hitta på saker själv. Jag fyllde på med massa dam- strumpor/leggins/strumpbyxor och resten sorterade jag in i lådor på lagret. Ja imorgon är jag ledig och då ska jag köra ett zumba pass på kvällen med Sara men utöver det har jag inget planerat. Nu är jag rätt trött så jag ska nog gå och lägga mig snart (strax efter att jag har borstat tänderna och tvättat bort sminket) Godnatt! :-)



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0