Landet

Glad midsommar allihopa! 
Jag har ju varit i Dalarna igår och idag så jag tänkte berätta lite om det.
Vi åkte ju sent torsdag kväll, ungefär runt 21.30 nån gång och så storhandla vi massa mat för 1000 kr haha och när vi kom fram runt 01 så hitta vi inte nyckeln till huset (finns ett gömställe där den ligger). Så vi röjde igenom hela stället och vi kunde inte ringa och fråga någon hemma eftersom det inte finns någon täckning där men tillslut knacka  vi på hos grannen som visste vart den kunde ligga och då hittade vi den efter att ha letat i över en timme (!). 
Men iaf igår spelade vi mini golf och sen fiskade vi lite oxå, älskling fick upp några abborrar men bara två av dem var tillräckligt stora så att man kunde äta dem. Sen gick vi hem och lagade makaroner med köttbullar och brunsås, mums! Och så stekte vi abborrarna oxå och det var gott! 😊
Efter det kollade vi på film, vi såg först "the butterfly effect" och sen såg vi "how to traine a dragon". Båda filmerna var bra! 😊
Idag var vi tvungna att åka hem eftersom jag jobbar imorgon och det var ju typiskt för dem skulle ha en midsommarfest där idag och den hade man ju velat gå på, men icke. Aja jag har haft det mysigt där iaf! 



Lite såhär ser det ut i huset

Ingen service, skönt och koppla bort sig några dagar faktiskt. 
Mini golf
Midsommarstång

Lite grejer jag köpte på loppis. 3 kr totalt.

Påväg hem igen

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0