Fredag

Hejsan idag var jag ledig och jag gjorde inget speciellt under dagen men på kvällen så åkte jag och älskling hem till min kusin Mats och hans fästmö Sara och åt middag och efterrätt. Vi åt potatismos med fisk till middag och till efterrätt åt vi kladdkaka med glass och grädde. Godaste kladdkakan jag ätit! 😊
Vi har ju aldrig varit hemma hos dem förut men det var en riktigt mysig och fin lägenhet, jag gillade den verkligen. Jag och älskling tycker ju inte om lägenheter så mycket för vi tycker dem brukar vara så trånga och tråkiga men nu blev jag faktiskt lite sugen på att flytta hemifrån. 
Senare, efter att vi hade smält maten lite och Julle och Sara tagit varsin powernap så åkte vi och bowla. Julle vann överlägset och jag kom sist, Haha! 😊
Jag har iaf haft en väldigt mysig fredag!


Älskling fick fyra strike i rad!
Slutresultatet 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0