Kryssning!

Hej i fredags (17 april) åkte jag på kryssning till Tallinn med älskling, hans familj och hans morbror med familj. På fredag kväll när vi kom på båten så åt vi middagsbuffé och efter det kollade vi på en show, det var bl.a väldigt häftiga akrobater som uppträdde! Resten av kvällen festade vi. 
På lördagen var vi framme i Tallinn och vi åkte på sightseeing och sen gick vi runt i gamla stan, väldigt vacker stad! 
Sen på kvällen var det middagsbuffé igen och ny show. Alla var helt slut från fredagen så det var bara jag, älskling och hans föräldrar som var uppe så vi satte oss i karaokebaren efter showen. Dem andra hittade vi inte och vi fick inte tag på dem och deras hytttnummer visste vi inte heller haha! 😊 
Och idag åt vi frukostbuffé och handla lite på taxfree innan vi var framme i Stockholm. Svärmor bjöd mig på resan, hon hade ju lovat mig en resa till London som julklapp men sen åkte jag ju dit med jobbet så det blev det här istället. Tack så mycket jag hade det väldigt roligt! 😊

















Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0