Disney on ice

Idag har jag jobbat 10-16 och när jag slutat hämtade älskling och hans bror upp mig och vi åkte till Globen för att kolla på Disney on ice som började kl 18. Vi åt buffé innan, tyvärr inte så god, förutom efterrätterna. Hur som helst, showen var bra. Musse, Mimmi pig, Kalle anka och långben var värdar för showen och de filmer som uppträdde var Ariel, Rapunzel (trassel), skönheten och odjuret och frost. Det var både roligt och vackert! 😊
Det var en julklapp från mig till älskling och hans mamma men hon kunde inte så hans bror följde med istället. 
Efterrätt från buffén 


Scen ur Trassel 


Scen ur skönheten och odjuret 
Scen ur frost

Vi köpte även sockervadd för att få denna vackra huvudbonad. Älskade Olaf! ⛄️


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0