Måndag

Hej idag har jag jobbat från 10-18 och efter jobbet åkte jag till stan för att hämta ut biljetter till förhandsvisningen av filmen "the theory of everything". 
Jag prenumererar ju på tidningen Amelia och i det senaste numret fanns det nämligen en kupong som berättigar till två biljetter. Det enda man behöver göra är att ta med kupongen till biograf sergel (om man bor i Stockholm alltså) och hämta ut biljetterna och det är först till kvarn som gäller. Dem släpptes idag oxå så det var bara att åka dit och hoppas på att det fanns kvar biljetter helt enkelt, och det fanns det! 😊
På torsdag visas den och jag ska ta med syrran, det ska bli kul! 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0