Gröna Lund

Hejsan! Igår åkte jag, älskling, min syster och hennes kille till Gröna Lund, vi var där från ca 13-23, alltså tio timmar!
Jag åkte allt utom fritt fall, eclipse och vilda musen. Jag kan ju åka dem men ingen tyckte dem var så roliga och jag vill inte åka själv. 
Killarna spelade rätt mycket medans jag och syrran åkte karuseller så det blev en del vinster. Min Älskling vann b.la ett minion gosedjur och en stor sport choklad till mig! Tack sötnos ❤️
Hur som helst så hade jag en väldigt rolig dag på tivolit! 😊







Haha ser ut som Gru från "dumma mej"
Spaghetti armar
Herr och fru Långben 
Nöjd tjej som snart kommer bli några kilo tyngre när denna är slut, haha!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0