Lunch i stan

Idag åkte jag till stan för att träffa mina kusiner Katja och Victoria + hennes lilla dotter. Vi åt lunch på Indian garden och Victoria bjöd på det, tack snälla du! 
Lilla bebisen (som fortfarande inte har ett namn) blir ju hela två månader imorgon så jag hade köpt en present till henne. Hon fick en tunn långärmad tröja, ett par vita byxor och en klänning. Victoria sa att det inte behövdes, att jag får komma tomhänt men jag jobbar ju i en klädbutik och ser söta små bebisplagg varje dag och har aldrig haft nån att köpa de till förens nu så det går inte att låta bli! 😊
Hur som helst, efter lunchen vandra vi runt på gatan en stund och sen skulle Victoria till tandläkaren och efreråt fikade vi på ett cafe som heter "muggen". Roligt namn, dem menar ju säkert en mugg som man dricker ur men när jag hör ordet så tänker jag direkt på muggen som är ett smeknamn för toalett. 
Sen åkte jag hem och körde ett zumba pass på kvällen. 💃
Jag har haft en härlig dag, det var väldigt trevligt och träffa dem! 😊




Mamma och barn
Moster och barn



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0