Semester!

Nu har jag äntligen semester i fyra veckor! Min älskling fick semester före mig så han har två veckor kvar nu och har ett hockeyläger i Göteborg som är nästa vecka (alltså imorgon) så han åkte dit idag med sin mamma och bror men jag kunde inte åka med dem för jag jobbade så jag kommer imorgon istället med min bror. Vi ska vara där från måndag till fredag. Det blir kul! 
Veckan efter var det tänkt att det skulle vara ytterligare ett hockeyläger på Gotland men det blev inställt fick vi reda på idag så jag bokade en resa till Turkiet  istället för mig och älskling så vi åker på lördag. Det blir härligt! 😊
Sen har jag två veckor kvar som är oplanerade och då börjar älskling jobbet igen så vi får se vad jag hittar på. Kanske åker ut till Blidö om vädret tillåter (hoppas det). 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0