Första juni

Idag jobbade jag från 10-15 och när jag hade slutat så gick jag till crocs och köpte ett par skor och sen gick jag till memira och hämtade ut ett par ray-ban solbrillor som ingick när man  gjorde ögonoperation under den period som jag gjorde. Sen kom älskling och hämta mig och så åkte vi hem. 
På kvällen gick jag till svärmors jobb och fick en kort behandling av henne och hon fick sin mors dag present av mig. Den innehöll en blå mönstrad strandklänning som jag oxå har. Hon blev jätteglad! 😊
Efter det gick jag till gymmet och körde ett zumba pass och ett bosu pass med Elena och hennes pappa. Det var kul men nu är man helt slut! 😓



Denna klänning fick hon. Så nu kommer vi vara likadant klädda på stranden i sommar. 👍



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0