Sveriges nationaldag och fyra års jubileum

Idag är det Sveriges nationaldag vilket innebär att jag och min älskling har varit tillsammans i fyra år nu. Grattis Sverige och grattis till oss! ❤️
Jag fick blommor, choklad, ett kort med fina ord i och även en spa dag utav min kärlek, tack sötnos! 💐💝
Av mig fick han ett kort och två biljetter till föreställningen "Sirque Du Soleil - Quidam" som uppträdde på Globen idag. 
Han blev helt förvirrad när han såg på biljetterna att showen var idag för jag hade lurat honom att vi skulle åka dit för   att se skywiew, haha! 
Hur som helst, vi åkte dit och såg showen kl fyra och det var väldigt häftigt! 
Efteråt åkte vi till hotell Kungsträdgården för att äta middag på deras restaurang "brasserie makalös". Det var gott!
Sen var det någon marknad på Kungsträdgården som hette "smaka Stockholm" och där gick vi runt ett tag och köpte lite smått och gott att äta. Oj oj så mätt man är nu!
Jag har iaf haft en supermysig dag med min andra halva som jag älskar mer än allt. 💖














Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0