Måndag 4 maj

Imorse kl 8.40 hade jag min första tandläkarundersökning som betalande vuxen kund. Det kändes stort, jag kommer ihåg alla gånger man var där med sin förälder när man var ett barn. 
Hur som helst, det mesta såg bra ut, lite tandsten bara som hon fick ta bort. En timme efter besöket åt jag frukost på espresso house (fick inte äta eller dricka  på en timme för hon hade lagt fluor på tanden som skulle verka så länge). Jag åt en kyckling och mozzarella macka och drack te till det och så unnade jag mig en choklad cheesecake till efterrätt, jag var tvungen att testa och gud så gott det var! ☕️
Sen jobbade jag från 11-20 och under min lunchrast svängde jag in på B.Young och köpte en fin strandponcho. 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0