Möte och spa pedikyr

Idag hade jag möte med jobbet på morgonen från 8-10 och efter det så gick jag och min kollega Amilia till proffesio nail och unnade oss spa pedikyr. Det har öppnat ganska upp ganska nyligen så dem hade ett öppningserbjudande att det var halva priset på alla behandlingar. Det var riktigt skönt och lyxigt att få bli lite ompysslad om fötterna. När det var över ville Amilia fixa akryl naglar oxå så då gick jag in på mitt jobb och handlade lite kläder och sen gick jag och Amilia till Palma pizzeria och åt lunch. Jag åt kyckling curry pasta som är min favorit, så gott! Efter det skulle hon jobba så jag åkte hem.
Hur som helst var det väldigt mysigt!
Den längst ner var det vi gjorde.
Fotbad 
Massage och skrubb
Måla naglarna

Amilia fixar förlängning av naglar.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0