Arash på gröna Lund

Hej ikväll åkte jag och min pappa till gröna Lund för att se Arash uppträda live. Påvägen dit stannade vi till på McDonalds i Hägernäs och käkade middag och släppte av syrran hos en kompis som bor där.
Sen kom vi fram ungefär en halvtimme innan konserten startade och fick ganska bra platser långt fram. Hans uppträdande var bra, jag gillar typ alla arash låtar och jag lyssnade mycket på hans musik när jag var yngre så man fick lite nostalgi nästan när man hörde han sjunga sina låtar. 
Efter konserten så var det ungefär en timme kvar innan tivolit stängde för dagen så vi gick runt och spelade massa olika spel. Vann dock inget stort, bara två gosedjursblommor. Pappa vann en uppblåsbar gitarr som var rätt svår och vinna ändå för det var en skjuttavla med massa circlar där yttersta cirkeln var värt en poäng och mitten var värt tio poäng. Hur som helst så skjuter man med en AK47 och man har fem skott på sig att få 50 eller 49 poäng för vinst. Alltså måste man ha fullpott eller nästan fullpott. Pappa fick 49 poäng så det var ju jätte bra! 👍







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0