Lill-lördag

Idag har jag jobbat på lagret med min kollega Therese från 10-16. Efter jobbet kom mina föräldrar och vi gick och hälsa på min pappas faster på ålderdomshemmet. Vi hade köpt med lite fikabröd som vi åt och så bläddrade vi igenom ett album som hennes vuxna barnbarn hade gjort till henne. Mysigt! Sen träffade jag mina kollegor Eva, Karin, Veronica, Katalin och Therese. Vi åt middag på vapiano och jag åt risotto och cheesecake till efterrätt. Det var gott! Anledningen till träffen var mest för att Eva har börjat jobba på Kappahl i Åkersberga (vikariat) så vi ville ha en liten avskedsmiddag för henne. Dem hade en för en månad sen när Eva hade jobbat sin sista dag i Täby men då var inte jag och Katalin med så det fick bli en gång till. Eva fick en present av oss som innehöll två guldfärgade ljuslyktor. Hon blev glad! 😊
Hur som helst, en trevlig kväll!
Jag och farfars syster, 86 år. 
Dem har en liten hatt vägg på hemmet.


Evas present 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0