Grattis älskling!

Idag fyller världens finaste människa år! Det är min pojkvän Julius födelsedag och han fyller 23 år. Grattis på födelsedagen älskling! ❤️
Hur som helst, efter jobbet åkte jag, julle, hans mamma och bror till Uppsala för att bo på best western hotell en natt. Vi checkade in och Julle öppna sina presenter från mig. Han fick två långärmade tröjor (svart och vit), tre par kalsonger från hans favvo märke Hampton republic, en box med schampoo och shower gel och det bästa av allt - två biljetter till hockeymatchen mellan Sverige- Finland som är imorgon på hovet! 
Han blev helt klart nöjd och glad över presenterna. 
Efter det gick vi och åt tre rätters middag på en grekisk restaurang som heter tzatziki. Det var gott! 









Förrätt - bläckfiskringar med fetaoströra, tzatziki och aubergineröra.
Huvudrätt - fläskfilé rulader fyllda med fetaoströra, serveras med rödvinsås och tzatziki och klyftpotatis. 
Efterrätt - Bryle pudding med grädde och bär. 
Julle fick en speciell efterrätt.

Födelsedagsbarnet. 
Han hade på sig tröjan han fick av mig. 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0