Fasters födelsedag

Idag jobbade jag från kl 10-16. Efter det åkte jag och min familj hem till min faster Galina i Vaxholm för att fira hennes födelsedag. Hennes son Alex var där med sin fästmö Agrin som är höggravid (hon föder i februari) och min andra faster med familj. 
Vi åt middag och fikade och Agrin gjorde en fin frisyr på mig efteråt. Sen körde vi bön roulette som är ett spel som brorsan hade med sig och det är alltså massa godis bönor men varje böna har två olika smaker, antingen är den äcklig eller god. Alltså en brun böna kan antingen smaka choklad eller hundmat, en prickig böna smakar antingen spya eller Tutti frutti osv. Det är inte så kul och få den äckliga smaken men man tycker det är kul när andra får det. Det är ju ingen vits med spelet egentligen förutom att det är kul när någon får en äcklig böna och håller på och grimaserar och spottar ut. 
Det var mysigt iaf! 





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0