Mall of Scandinavia

Idag jobbade jag från kl 11-15, kort dag. Efter jobbet kom älskling och hans bror och hämtade upp mig och så åkte vi till Mall of Scandinavia för att kolla på bio. Det var första gången jag var där faktiskt, men jag hann inte titta runt så mycket men det påminner om Täby C. 
Hur som helst, vi såg filmen "the revenant" som har premiär idag med Leonardo dicaprio i huvudrollen. Den har fått 12 Oscarsnomineringar och alla säger att om inte dicaprio vinner Oscar nu för bästa manliga huvudroll så är de dags att ge upp. Filmen var väl okej, det var mest dicaprio som kravlade runt i snön och åt diverse djur för att överleva. 
Mysigt och gå på bio iaf! Och tack älskling som bjöd på det! 






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0