Grattis Tanja!

Idag var det första dagen på jobbet efter ledigheten. Eftersom jag numera jobbar på lagret har det blivit lite lidande när jag är borta och nu är jag tillbaka och ska strukturera om allt.
Hur som helst, min kära syssling Tanja fyller år idag så efter jobbet åkte jag,mina föräldrar och min syster till stan för att fira henne på restaurangen Ping Pong. Hon fyller 23 år, grattis kära du! 🎂🎉
Hon och hennes familj var såklart där och min faster Camilla med sin familj oxå. Vi åt kina buffé och tårta som dem hade med sig och när vi var klara tog vi en promenad till Åhléns city och handlade lite där. Det var mysigt! 
Från vänster: jag, Irena (Tanjas dotter) och min syster. 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0