Julafton! 🎅🎄

Idag är det julafton! Jag jobbade från 10-14 och mina syskon jobbade oxå så det kändes inte riktigt som jul då, eftersom vi drog iväg till jobbet som vilken dag som helst. Men kanske har att göra med att man blivit äldre oxå, julen är ju mycket större när man är liten. 
Hur som helst så firade vi julen hemma hos oss och bjöd hit släkten kl fem. Gästerna bestod av faster Camilla med familj, faster Galina med sin man och vuxna dotter Anna och syssling Tanja med familj. Vi hade ett knytkalas så alla kom med mat och efter middagen spelade vi "med andra ord", det var väldigt kul! 
Sen öppnade lilla Irena (3 år) sina julklappar och efter det öppna vi andra våra paket. Vi gjorde så att alla skukle köpa ett paket för 100 kr och sen lottade vi ut dem. Jag köpte 6-pack vinglas som faster Camilla fick och jag fick en strut med hallon kola i. 
Hela smyckes kalendern öppnad. 12 par örhängen, 4 ringar, 4 armband med matchande halsband. 
Klassiska jul selfien.

Julmat!
En rysk sallad.


Syrran och älskling spelar på mini biljard bordet som älskling fick av mig b.la. 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0